بازدید کننده گرامی و خریدار گرامی.

ضمن عرض سلام

در هنگام بازدید، بررسی و یاثبت سفارش و خرید از وب سایت هستی مدرن آرت و یا صفحات اجتماعی ما که متعلق به خانم هستی سادات میرسلیمی می باشد، لطفا نکات زیر را مطالعه کرده و در نظر داشته باشید.

  1. حقوق مادی و معنوی وب سایت و شبکه های اجتماعی بصورت کامل متعلق به هستی سادات میرسلیمی می باشد و هرگونه سوء استفاده از آنها، اشتراک گذاری آنها و باز نشر آنها در سایر صفحات غیرقانونی بوده و پیگیرد قانونی را در پی خواهد داشت.
  2. محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی شامل متن ها، تصاویر، فیلم ها و آموزش ها و هرگونه محتوای دیجیتالی می باشد که در آنها قرار گرفته است.
  3. برای ثبت سفارش و ارسال صحیح محصول حتما اطلاعات خود را بصورت دقیق و با اطلاعات صحیح و حقیقی خود درج نمایید.
  4. برای خرید فیلم های آموزشی حتما یک شماره تلفن که در تلگرام فعال باشد را درج نمایید.
  5. باز فروش محصولات مجازی و فیزیکی سایت و شبکه های اجتماعی، چه با نام مالک و یا با نام سایرین به هرگونه و هر شرایطی ممنوع می باشد.
  6. سفارش محصولات فیزیکی شما پس از ثبت به مرحله تولید خواهد رفت در نتیجه امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت. البته چنانچه در لحظه تحویل گرفتن کالا محصول تحویل گرفته شده دارای مشکل باشد میتوانید با ما هماهنگی های لازم را به عمل آورید.
  7. محصولات فیزیکی از آنجایی که دست ساز هستند بین 5 الی 10 درصد نسبت به تصاویر موجود در سایت متفاوت خواهند شد. در واقع هیچ یک از محصولات رزین مانند دیگری نیست و هر یک ویژگی های خاص خود را در طرح و رنگ خواهد داشت. اما شبیه ترین حالت ممکن به عکسی خواهد بود که شما در هنگام سفارش انتخاب کرده اید.
  8. لطفا جهت هرگونه پیشنهاد و انتقاد و یا شکایت از طریق صفحه تماس با ما در وب سایت و یا صفحه اینستاگرام ما اقدام نمایید.

امیدواریم تجربه های خوبی را از خدمات و محصولات ما داشته باشید.

با احترام